Zizza - Virtuális asszisztencia

Zizza – Virtuális asszisztencia

Online marketing

Ki a virtuális asszisztens és mivel foglalkozik?

A virtuális asszisztens (VA) segít a vállalkozásoknak időt és energiát megtakarítani azáltal, hogy a kiszervezett feladatokat – így például adatrögzítés, adminisztrációs munkák, számlák kiállítása, ellenőrzése, előkészítése, felszólítások, emlékeztetők kiküldése, adatgyűjtés, könyvelési anyagok előkészítése, weboldalak kezelése, megújítása, új honlapok készítése, stb. –   gyorsan és hatékonyan elvégzi. Érdemes megnézni milyen feladatokat lehet kiszervezni számára, hiszen az így megtakarított időt, Ön arra tudja fordítani, amire igazán szüksége van.

A virtuális asszisztens szabadúszó vállalkozóként dolgozik, így nincsenek járulékos költségek, és nincsenek váratlan költségek sem, hiszen csak a szerződésben vállalt és elvégzett munkáért kell fizetni; csak akkor dolgozik, amikor Önnek szüksége van rá; nem kell irodát, biztosítani, mivel otthonról dolgozik; és amíg a VA elvégezi a kiszervezett munkát, Ön mással tud foglalkozni, tehát időt takarít meg az Ön számára.

Ne hagyja, hogy az adminisztratív teendők vagy weboldalának működtetési feladatainak elmaradása hátráltassa vállalkozását, ha ilyen egyszerűen segítséget kaphat. A Virtuális Asszisztensek rugalmasságot és hatékonyságot hoznak az üzleti folyamatokba, használja ki Ön is ezt a lehetőséget, és nézze meg milyen feladatokat szervezhet ki számára.

Zizza – Virtuális asszisztencia